HERITAGE50 brengt een nieuw Deens alcoholvrij product op de markt

HERITAGE50 brengt een nieuw Deens alcoholvrij product op de markt

Het verbruik van alcoholvrije dranken blijft maar groeien over gans de wereld. Bij H50 hebben we ook een stijgende vraag naar alcoholvrije dranken vastgesteld. De moeilijkheid was echter in dit gamma goede producten te vinden die aan de verwachtingen van ons cliënteel konden beantwoorden. In de herfst van 2022hebben we de niet alcoholische en gastronomische wijnen van Arensbak leren kennen. Deze Deense niet-alcoholische wijn was echt wat we zochten. Deze gastronomische drank van Arensbak zal exclusief te verkrijgen zijn bij H50

Over gans de wereld is er een enorme vraag naar niet-alcoholische dranken.
De markt van niet-alcoholisch bedraagt nu 32 milliard euro en rond 2025 wordt een groei van 13,4% verwacht naar 47 milliard euro. Het onderzoeksbureau Fact.Mr. voorziet voor alcoholvrije wijn een groei van 10% voor2023. Deze zwakkere groei is enkel te wijten aan de moeilijkheid voor de wijnboeren om een kwaliteitsvolle niet-alcoholische wijn te produceren.

Een “onvolmaakte” oenologische ondervinding.

herfst 2022: H50 maakt kennis met het nieuwe merk Arensbak uit Denemarken 🇩🇰 dat een alternatief voor niet alcoholische wijn ontwikkelt en op de markt brengt. In Kopenhagen heeft een jonge ploeg vol ondervinding in het restaurantwezen en in de hotellerie een alternatief voor wijn ontwikkeld op basis van gefermenteerde thee (Kombucha). De gastrofysicus BK van bij Noma en de sommelière EOJ van Alchemist( 18de van de beste restaurants ter wereld) hebben samen Arensbak ontwikkeld. Deze smakelijke dranken zijn sedert lente 2022 op de markt in rood en wit. Lente 2023 brengt ons rosé en bubbels.

We zijn verliefd geworden op de complexiteit van de smaak en van het potentiëel van deze gastronomische dranken.
YA, CEO van H50 wacht ongeduldig dat zijn talrijke klanten kunnen genieten van deze uitzonderlijkje drank.

Dit zegt hij: Ik sta versteld van de smaak en de complexiteit die Arensbak heeft kunnen ontwikkelen. Ik heb ook het groot potentieel ervan ervaren nu meer en meer gevraagd wordt naar niet-alcoholische alternatieven. Wij hebben met Arensbak een exclusiviteitscontract en vanaf februari starten we de verkoop. We zijn ongeduldig om in de lente de rosé en de schuimwijn aan te bieden.

Dit bericht is gepost in Blog. Bookmark de link.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *