Over ons

Met de keuze aan wijnen, champagnes en andere dranken die telkens eigenheid vertonen én een verhaal hebben, maakt Heritage50 duidelijk waarrond zijn portfolio gevormd is. Champagnes zoals Billecart-Salmon en wijnen als die van Chateau Saint-Maur en Casa Rojo zijn allemaal producten die het resultaat zijn van weloverwogen arbeid, gebaseerd op een rigoureuze ambachtelijke aanpak en jarenlange expertise.

Ervaring, passie én talent die inderdaad van generatie op generatie werden overgedragen en samen de hoeksteen vormen voor dranken die zich precies door een specifiek verfijnd karakter onderscheiden.
Dranken die door hun smaakpatroon fijnproevers weten te bekoren die bewust of onbewust op zoek zijn naar meerwaarde.

Niet toevallig worden deze champagnes en wijnen juist ook daarom in gastronomische middens bijzonder gewaardeerd. Door hun smaak en aroma’s tonen ze hun culinaire relevantie en identiteit die Heritage50 ondersteunt en mee wil uitdragen.

Yves Allinckx
General Manager

De perfecte ambassadeur van fijn parelende producten en ander lekkers die het leven van elke dag extra smaak en cachet geven. Flegmatiek en innemend met een aanstekelijke, ontwapenende glimlach. Klaar kijkend met het oog van een echte kenner en smaakmaker. En met volle goesting altijd het spreekwoordelijk gaspedaal induwend. Yves Allinckx schept elke dag plezier in zijn job, maakt zo het verschil bij Heritage50 en inspireert ook in dat opzicht.

Harry Roelandts
Sales

Andreas Nys
Marketing

In een wereld die steeds digitaler wordt, zorgt Andreas er elke dag voor dat het assortiment van Heritage50 op de juiste manier in de kijker wordt gezet. Neem dus zeker eens een kijkje op onze sociale media kanalen en volg Heritage50 om op de hoogte te blijven van alle nieuwtjes, producten en evenementen.

Sophie M’Sallem
Online

Een passie voor champagnes en wijnen? Ontdek hier onze jobs!